نماینده اردل و فارسان در مجلس دهم با بیان اینکه پیگیر تشکیل فراکسیون پیشگیری از اعتیاد در مجلس هستیم، گفت: دغدغه نمایندگان مجلس دهم رفع نگرانی‌های مقام معظم رهبری در زمینه لزوم کاهش آسیب‌های اجتماعی اعتیاد در جامعه است.

پیگیر تشکیل فراکسیون پیشگیری از اعتیاد هستیم

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از فارس، علی کاظمی گفت: دغدغه نمایندگان مجلس درباره اعتیاد و مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی آن در جامعه به شدت جدی است به همین دلیل جلساتی منظمی در این رابطه تشکیل شده و تعداد زیادی از نمایندگان درخواست تشکیل فراکسیون پیشگیری از اعتیاد را امضاء کردند.

وی افزود: نمایندگان مجلس می‌کوشند در فراکسیون پیشگیری از اعتیاد، ‌موضوع مواد مخدر را به صورت کارشناسی و فارغ از مسائل سیاسی و جناحی بررسی کنند.

نماینده اردل و فارسان در مجلس دهم تصریح کرد: هم اکنون نمایندگان مجلس دهم اصرار دارند تا فراکسیون پیشگیری از اعتیاد هر چه زودتر تشکیل جلسه داده و اعضایش را بشناسد.

کاظمی گفت: همه دغدغه نمایندگان درباره اجرا کردن منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری خصوصاً کاهش آسیب‌های اجتماعی مواد مخدر، ‌اشتغال، رفع بیکاری و شکوفایی اقتصادی در کشور است.

وی افزود: آگاهی دادن به قشر جوان درباره آسیب‌های مواد مخدر در جامعه امری لازم است تا بحران مواد مخدر در کشور کاهش پیدا کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دهم اظهار داشت: تلاش داریم با تشکیل فراکسیون پیشگیری از اعتیاد در مجلس با هماهنگی مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور اقدامات اساسی در زمینه نابودی اعتیاد به عنوان بلای خانمانسوز انجام دهیم.

وی در پایان تصریح کرد: باید دست به دست یکدیگر دهیم و در راه مبارزه با مواد مخدر گام‌های اساسی‌تری برداریم چرا که اعتیاد توانسته بنیان خانواده‌ها را متزلزل کند، لذا باید تلاش کرد تا آسیب‌های اجتماعی مواد مخدر در کشور کاهش پیدا کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.